8 tipů na články o budování osobní značky a dobrého jména v oboru

Za léta příprav na kurz Punkové podnikání jsem přečetl a sesbíral řadu článků o osobním marketingu a budování osobní značky. O ty, které odolaly zubu času a nabízí nadčasovou inspiraci pro tuzemské prostředí, se s vámi chci podělit v následujících řádcích.

Jak se jako freelancer odlišit?
Jak se odlišit od dalších profesionálů ve svém oboru? Přední freelanceři svých oborů Honza Řezáč, Pavel Ungr a Dan Gamrot vidí jako jednu z nejlepších věcí obsahový marketing – tedy sdílení svého know-how.
celý článek

Písemná doporučení
Psaná doporučení (testimoniály) pomáhají odbourat počáteční nedůvěru zákazníků. Jak by mělo takové správné doporučení vypadat a jak o něj požádat?
celý článek

Dobré jméno v oboru
Profesní kariéra jednotlivce bývá často delší nežli doba trvání většiny oborových firem. Další důvod, proč propagovat jako značku svoje občanské jméno. Zato použití přezdívky Robert Vlach nedoporučuje.
celý článek

Budujte své dobré jméno, aby lidé nepoptávali službu, ale přímo vás
Další z článků Roberta Vlacha po server Idnes, týkající se podnikání na volné noze. Jeho hlavním tématem je dobré jméno v oboru, reputace, které je hlavním pilířem kariérní strategie.
celý článek

10 lekcí za 10 let podnikání
Budovat značku, nešetřit na technice, zúžit záběr a dalších sedm postřehů po dekádě na volné noze od odbornice na marketing, ale třeba také na cenotvorbu, Madly Čevelové.
celý článek

Jak si živnostník může vybudovat vlastní značku?
Značka je to, co zbyde, když shoří továrna, prohlásil kdysi David Ogilvy. Odborník na značky Karel „Mindless“ Novotný naznačuje, jak by měl o své značce uvažovat kovář, holič, finační poradce nebo webový konzultant.
celý článek

Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě
Karel Mindless Novotný se objevil jako blesk z čistého nebe a své mnohaleté zkušenosti z marketingu začal předávat nejen svým klientům, ale také formou přednášek a kurzů. Rozhovor se točí především okolo značek.
celý článek

Ono se řekne stát se značkou, ale jak nalézt tu svou?
Postavte svoji osobní značku na svých silných stránkách, doporučuje v článku ostravský mentor Jarda Procházka, a přidává několik rad, jakým směrem se při jejich hledání zaměřit.
celý článek

Pavel OvesnýPavel Ovesný je jméno mé. Na volné noze podnikám bezmála 20 let. Spojuju dovednosti a znalosti webového tvůrce, obsahového marketéra i podnikatelského poradce. Pořádám kurzy o podnikání, mastermindová setkání a nabízím také celodenní konzultaci v přírodě Lesa Pán. I proto, že mám rád lesy, hory a taky vlaky: s roční jízdenkou ČD v nich zároveň cestuju i pracuju.
Punkové podnikání